piątek, 30 sierpnia 2013

aktualizacja czerwiec+ lipiec + sierpień, czyli podsumowanie wakacji

Przez wakacje udało mi się pare rzeczy, które sobie dałam za cel.
Udało się poszaleć z włosami, jak zwykle. Udało się uszyć parę rzeczy, wykończyć kilka kosmetyków, parę przetestować i kilka nabyć. Śmiało mogę powiedzieć, że to były jedne z tych wakacji, które mogłyby potrwać jeszcze miesiąc.
Ale przejdzmy do rzeczy.

Jeśli chodzi o włosy, to miałam na nich szamponetki Marion, piankę Venita, rozjaśniacz i mocną farbę.
Na chwilę obecną prezentują się tak (w porównaniu oczywiście ;)

maj 2013
sierpień 2013
Przez te miesiące udało mi się zużyć 
*litr soku aloesowego na włosy, przez co zyskały na miękkości,
*1.5 buteleczki nafty kosmetycznej - łatwiej się rozczesuja
*500ml octu jabłkowego do zakwaszania włosów (łuski się zamykają, a co za tym idzie zyskują na blasku i gładkości; sposób użycia: do miski z wodą wlać na oko trochę octu, jakiegokolwiek, resztę zalać zimną wodą, lub letnią i użyć do ostatniego płukania włosów)
*pół  kuracji Marionu 
*duuuuuużo oleju kokosowego do olejowania, którym również zastąpiłam masło i inne oleje do jedzenia (w tym i do smażenia, polecam! zdrowe i smaczne, a jak pachnie, mmm!)

Udało mi się nabyć:
*szczotkę z włosia dzika Gorgol

 i przetestować kilka szamponów:
*Alberto balsam z pokrzywą
*Eva Natura z pokrzywą
*Balea 2w1 szampon i płyn do mycia z 5% mocznikiem


Postępy w moim zapuszczaniu:
na samym początku prowadzenia bloga(marzec 2013): 74cm
podcięcie marzec  -6cm
___
68cm
podcięcie lipiec -1cm
___
licząc bez przyrostu powinny mieć zatem 67cm

tymczasem mają 73cm, 
czyli od początku bloga zdążyłam wrócić do tego, co miałam zanim jeszcze go założyłam, nie jest źle, zważywszy na to, że głównego siana z końcówek już się pozbyłam.

Ale do mojej idealnej, wymarzonej długości jeszcze daleko..

13 komentarzy:

  1. Masz przepięknie długie włosy.Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz na mysli kallosa keratin? ze u cb sa rozne daty do kiedy mozna zuzyc?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam na obu po 5 minutach żeby zmyć... ale i tak trzymam z godzinę :P
    może masz jakąś starszą wersję tej maski.. ja swoją kupiłam w lipcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja byla wczesniej kupiona i inna, bo tak jak pisalam Placenta i Vanilla obie 1l

      Usuń
  4. zazdroszczę długości włosów, ile ja bym dała żeby moje kudły były takie :c
    widziałam też u Ciebie recenzję gorsetów i powiem Ci szczerze, że tymi dwoma rzeczami kupiłaś moje serce ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow piekne włosy :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy masz piękne. Wyglądają na bardzo zdrowe, ich długość jest imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci ich, serio!;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prowadzisz jeszcze tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie niestety nigdy nie udało się dotrwać do momentu aż włosy będą takie długie. Ale twoje super

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...