środa, 28 sierpnia 2013

Porównanie nowej i starej serii Papercats matt

Dawno dawno temu marzył mi się gorset. Taki prawdziwy, porządny.. Niestety wtedy było mnie stać tylko na plastikowy niewypał. Całkiem niedawno stałam się w końcu posiadaczką dwóch gorsetów Papercats. 

Oczywiście kupiłam najpopularniejsze czarne underbusty matt (czyli gorsety pod biust).

Pierwszy z nich odkupiłam od pewnej bardzo sympatycznej dziewczyny,
był to papierkot S ze starszej wersji tego gorsetu
Z lewej strony starsza wersja S, z prawej - nowa wersja XS
Jest to gorset rozmiaru S, wymiary
UWAGA: źle zmierzyłam, wymiary to tak naprawdę 24 i 30/31

Gorset jest usztywniony 14 spiralnymi fiszbinami i czteroma prostymi (do zabezpieczenia sznurowania)
Busk jest dosyć wąski, bo obie części mają łącznie tylko 3cm. Nie ma żadnego materiału zasłaniającego za buskiem.


Na zdjęciu niezasznurowany jeszcze S

zasznurowany do końca S (krzywo założony, ale zauwazylam to dopiero po zrobieniu zdjęcia)

Po całkowitym zaszurowaniu, w którym czuję się całkowicie swobodnie osiągam redukcję tylko 5cm.
Tył S. Przepraszam za jakość zdjęć


Drugi to kupiony juz ze strony Papercats.pl matt z nowej serii, rozmiar XS
Tak jak poprzednio mamy tu 14 spiralnych i 4 płaskie, metalowe fiszbiny
Tym razem busk ma 5cm + 2,5cm materiału pod buskiem (bardzo dobra rzecz).

Nowa seria ma z tyłu panel chroniący plecy.
panel jest szeroki na 15cm i wysoki na 24cm
Nie jestem zbytnio fanką tego typu paneli, które są przyszyte a nie podwieszane, więc nie wiem czy dam radę się przyzwyczaic do niego, czy moze go przerobię na podwieszany lub pozbędę się całkowicie.
Cięzko samemu ogarnąć taki panel. Bardzo się marszczy i gniecie przy wiązaniu, ciężko sobie go poprawić.

Na zdjęciu założony, ale  niedowiązany XS


Dowiązany na mój obecny maks, w którym osiągam redukcję o 7cm.


Bardzo niedokładnie zawiązane, bywa...
Porównanie:
Widać, że całkiem sporo się zmieniło, nowszy jest zdecydowanie dłuższy, co działa tylko i wyłącznie na korzyść. Ma też szerszy busk. Sznurek zastosowany w obu jest bardzo podobny, ale nowy jest nieco sztywniejszy. Oba nie rozjeżdżają się wiążąc.






1 komentarz:

  1. Gorset faktycznie bardzo okazały i super wygląda. Zastanawiam się tylko czy jest wygodny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...