czwartek, 21 marca 2013

Początek + typ włosów

Witam,
Od dzis, od teraz mam zamiar prowadzic bloga o moich włosach.
Będę to robić by zdyscyplinować się i przypilnować samą siebie w walce o gładką taflę długich włosów.

Włoski mam w dobrym stanie mniej więcej do ramion (trochę czasu temu zaczęłam jakkolwiek dbać o nie). Mam bardzo zniszczone włosy na dole, porozdwajane końcówki. Są również matowe. Zawsze  miałam problem z odcinaniem ich - po prostu mi szkoda długości.
Lecz przekonałam samą siebie i podcięłam ok 3cm końcówek.
Włosy na zdjęciach są falowane po warkoczu, naturalnie mam całkowicie proste.
zdjęcie przed podcięciem:

Widać tu straszne siano na końcówkach. Grr! 

po podcięciu

Zamierzam podcinac je co miesiąc lub dwa, chce sie pozbyć tego sianka z dołu ;)

Włosy po podcięciu mają 68cm. Mierzyłam je od końca przedziałka do końcówek.

3 komentarze:

  1. Przez ciebie aż chce mi się włosy zapuszczać... No i ja je smaruję, zawijam i takie tam już od roku. Powiem ci szczerze, że najlepsze jest spijanie drożdży ;)

    Ps. Zmowytuję cię: moje kłaki mierzą 80cm XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, na początku powiadam ci, że cie nie poznaję - Trex dbająca o kudły o.O
    po drugie - podziwiam cię za długość - Trex w warkoczu o.O
    po trzecie - trzymam kciuki i mam nadzieję, że niedługo razem będziemy pić drożdże na potęgę i opierdalać sie nawzajem, jeżeli zapomnimy
    po czwarte - mam dla ciebie dobrą wiadomość - moje kudły mają 80cm :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa: Moje miały przed podcięciem w najdłuższym miejscu 74cm, ale troszke poszło ich przy obcinaniu.. A drożdże - nie wiem czy się przekonam do nich :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...